ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΝΕΜΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΟΡΕ ΕΛΛΗΝΑ

ΑΘΗΝΑ 7-5-2017.

Γίνου σωστά ελληνική αγαπημένη Φυλή Θεού, Αγίων και Ηρώων. Σηκώσου στο ανάστημά σου και ξεσηκώσου ορέ Έλληνα. Σε προσβάλλουν, σε κλέβουν, σε βιάζουν, σε δολοφονούν. Σού βεβηλώνουν τα ιερά και τα όσια. Σού πατούν προσκυνήματα και μνημεία ενδόξων αγώνων. Σε αποχαύνωσαν. Ξύπνα το λοιπόν άμεσα. Ενώσου λαέ μου, πολέμα, νίκα και όρθωσε την νέα Ελλάδα πάνω από την στάχτη των εχθρών Θεού και ανθρώπων. Βάλε το ντύμα τού Έλληνα Πολεμιστή πριν αποθάνεις.

Σού μιλάνε ορέ Έλληνα για έκτακτες καταστάσεις σωτηρίας εκείνοι που σού φοράνε τα πλέον αισχρά δεσμά μιας δουλείας ανομολόγητης σε έναν πόλεμο ακήρυχτο. Σού λέγουν να κάμεις οικονομικές θυσίες αυτοί που σού γεμίζουν το κεφάλι με αισχρά ψέματα έναντι αδρής αμοιβής. Μιλάνε για χρεοκοπίες οι χρεοκοπημένοι που σιτίζονται από τον ιδρώτα σου και από τα θησαυροφυλάκια των παγκοσμιοποιητών τυράννων. Σού παίρνουν το σπίτι για να το δώσουν σε τοκογλύφους και λαθροεισβολείς.

Στα εθνικά ζητήματα ορέ Έλληνα σε κάμανε αναίσθητο, ασυγκίνητο και απρόσωπο όν. Κάμε φιλίες σού είπανε με τούς σφαγείς των αγίων και των προγόνων σου. Δώσε σού λένε έδαφος σ’ αυτούς που σού κλέβουνε την ιστορία, σ’ αυτούς που κάμανε παιδομαζώματα και εξαρχίες για να σού πάρουνε πίστη και ψυχές. Σε σλάβους, σε τούρκους, σε εβραιοσιωνιστές, σε κάθε λογής ανθέλληνες. Να ξεχάσεις το αίμα τού Πατροκοσμά τού Αιτωλού, τού Αθανάσιου Διάκου, τού Παύλου Μελά, τού Ίωνα Δραγούμη. Να γίνεις ένα μικρό προτεκτοράτο με κεφαλικούς φόρους και να δώσεις βραβείο σε κείνα τα σκυλιά που φυλακίσανε τον Στρατηγό Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.

Και εγώ τώρα Έλληνα, ένας τίμιος και πιστός Έλλην, τι πρέπει να σού δώσω; Μήπως το βραβείο τού ιδανικού αυτόχειρα; Ή μήπως το βραβείο τής ανοικτής παλάμης; Διότι σε βλέπω πάλι να ψάχνεις ξένες πλάτες. Να επιμένεις να ψάχνεις σε ξένες πλάτες, αλλά να μην κουνάς ούτε το μικρό σου δάκτυλο. Να αφήνεις το νου μες στο κεφάλι σου ανενεργό. Να εμπιστεύεσαι τούς πολιτικούς και τα κόμματα που θέτουν πατρίδα και πατριωτισμό σε διατίμηση. Να ακούς τούς ψευτοσωτήρες σαν χαζός και να αγνοείς το κλάμα των αδερφών σου ορέ επιλήσμονα Έλληνα.

Ζούνε κατά πως έμαθα ένας υπερήλικας Έλληνας με την επίσης μεγάλη σε ηλικία κόρη του μέσα σε μια κρύα παράγκα στο πρώην αεροδρόμιο τού Ελληνικού. Το κράτος όμως εκεί μέσα έχει στεγάσει ισλαμιστές λαθροπρόσφυγες που δραπέτευσαν από τα κράτη τους μετά από την ήττα ή την μετατόπιση προς δυσμάς τού τζιχαντισμού τους. Πολλές φορές έχω δει Συνέλληνες να κοιμούνται στα πεζοδρόμια. Στην Μόρια τής Λέσβου που έχει υποβληθεί στην υποδοχή κάποιων άλλων λαθροπροσφύγων, τα εκκλησάκια μας υπόκεινται σε βανδαλισμό και καταστροφή αγίων εικόνων.

Στην Θεσσαλονίκη μας και αλλού οι αναρχοπράκτορες τής παγκοσμιοποίησης και τής υποτακτικής τους αστικής δημοκρατίας χτυπούν ενίοτε και τρομοκρατούν Έλληνες. Τούς συναντούμε συχνά πυκνά σαν τα λασπόνερα τού κατοχικού βάλτου που μάς επιβλήθηκε ως πολιτικό καθεστώς. Είναι οι βαλτοί για τού ολέθρου τα έργα που θέλουν να επιβάλλουν την νέα λαθρομεταναστευτική μαζί με την αυθεντική στρατιωτική τουρκοκρατία. Χτυπούν Έλληνες γονείς που θέλουν τα σχολεία να ανήκουν στα παιδιά τους. Και κάποιοι άλλοι με κρατικό αλλά και με παρακρατικό ντύμα στρέφονται ενάντια στην Πίστη και την Ιερά Μονή Εσφιγμένου.

Λοιπόν, τι πρέπει να περιμένω Έλληνα και από ποιον; Δεν περιμένω τίποτα και από κανέναν, παρά μονάχα στρέφω την προσοχή μου στο Θεό και τα χέρια μου. Η ύπαρξή μου όλη είναι ο Θεός, η Πατρίς μου, το ελεύθερο πνεύμα μου και η οικογένειά μου με το παιδί μου. Δεν δίδω ούτε έναν λίθο, δεν εγκαταλείπω ούτε μια αγία εικόνα, δεν δέχομαι πόδι άπιστου και ξένου στα άγια ελληνικά χώματα. Δείχνω τον ανθρωπισμό μου στον Ελληνισμό μου. Και στους στρατούς τούς κατακτητικούς δείχνω τα ελληνικά όπλα που είναι έτοιμα να λευτερώσουν τις σκλάβες πατρίδες. Διότι η δική μου Ελλάς γίνεται μεγαλύτερη και δυνατότερη. Διότι το μεγαλείο και η δύναμη δίνουν αληθινή ελευθερία στην Ελλάδα μου.

Η πολιτική τάξη τής Πατρίδος μου είναι ανθελληνική, είναι στενόκαρδη και εχθρική. Έχει βγάλει ελληνικές οικογένειες με αθώες παιδικές ψυχούλες από τα σπίτια τους και έχει το θράσος ο προδοτικός εσμός να πανηγυρίζει διότι βάσταξε εντός των τειχών το τέρας τής νεοταξικής και τοκογλυφικής τραπεζοκρατίας. Ένας αχόρταγος και απάνθρωπος σύγχρονος μινώταυρος που φέρνει διά ψευτορωμέϊκων χειρών δραματική μείωση τού αφορολόγητου και καθίζηση αποδοχών, αδυναμία επιβίωσης και καταλήστευση των εθνικών μας πόρων, με αντάλλαγμα κάποιες δήθεν απαλλαγές με ακόμη πιότερα μνημόνια, όταν η Ελλάς δέχεται πολεμικές προκλήσεις!!!

Δεν είμαι πολιτικός, δόξα τω Θεώ. Είμαι Πιστός Ορθόδοξος και Έλλην. Έχω καταστατικό μου χάρτη τον Αληθινό Λόγο τού Θεού και την Ιστορία των Προγόνων μου. Λόγο των πράξεών μου δίδω μονάχα στον Ιησού Χριστό και την κόρη μου. Όχι λοιπόν, δεν είμαι πολιτικός. Είμαι ένας Αγωνιστής τού Ελληνικού Έθνους. Σαλπίζω το μήνυμα των καιρών μου προς τα όμαιμα αδέρφια μου, με την αγαπημένη Ελληνική Φυλή που με ανέστησε στα σπλάχνα της, με τούς λόγους τής φαμίλιας μου. Και το μήνυμα γράφει πως θα κάνουμε νέμεση ώστε να φέρουμε δικαίωση στον Ελληνισμό μας.

Είναι απόφαση οριστική. Οι τύραννοι ούτε κυβερνούν ούτε βάζουν μέτρα ούτε παίρνουν γη. Οι τύραννοι συντρίβονται και εκδιώκονται από προσώπου γης. Νέο καθεστώς Εθνικιστικό και Κοινωνικό. Αναγεννημένη Ελλάδα, ορθόδοξη, καθάρια φυλετικά, εδαφικά αποκατεστημένη. Το Εθνικό Φρόνημα, η Πίστη και ο Στρατός είναι η ηγεσία, η κοινωνία, η εθνική μας φυσιογνωμία. Εθνική Ανεξαρτησία, Αυτάρκεια και Γεωπολιτική Δύναμη είναι το σχέδιο που έχει καθήκον ιερό και θα υλοποιήσει ο δικός μας συγκαιρινός Ελληνισμός. Καθαίρεση τής κατοχής. Επιβολή τής λαϊκής φωνής τού Έθνους μας. Το ποθώ, το απαιτώ, το επιβάλω.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: